Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Μπουγάδα νο.2




Μην αγαπάς πιο πολύ τους ανθρώπους,
όχι πιο πολύ απ όσο μπορείς ν αντέξεις,
όχι πιο πολύ απ όσο μπορούν ν αντέξουν αυτοί.

Η μετριότητα είναι η ιδανική φωλιά,
αρκετά ζεστή,αρκετά βολική, αρκετά βέβαιη,
κούρνιασε λοιπόν στην αρκετοσυνη σου εσύ,
κ' ας βολευτώ και γω,
έχω βαρεθεί εξάλλου.

Οσμίσου τον αέρα,είναι η αλλαγή,
τώρα καλή ή κακή θα μου το πεις εσύ,
εγώ έχω μάθει πια να μην αντιστέκομαι στις αλλαγές
όσο τις παλεύεις τόσο σου σκίζουν τις σάρκες.

Βολέψου εσύ, να βολευτώ και γω επιτέλους!
Όσο πιο πολύ με σκουντάς για να ξυπνήσω τόσο πονάω.

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Φάε λίγο κόντρα μίζερε!


 Άκου να δεις παιδάκι μου και δεν θα στο ξαναπώ! εμείς οι άνθρωποι εξελισσόμαστε, συνεχώς και αδιαλείπτως! Η παγίδα απλά είναι,πως η εξέλιξη είναι δύο κατευθύνσεων, ασανσέρ! σε πάει πάνω και κάτω! εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις πιο κουμπί θα πατήσεις, σε ποιόν όροφο θέλεις να βγείς; Πάτα το ρετιρέ και όχι το υπόγειο αν θες την γνώμη μου. Πήγαινε κόντρα στην μανία τον καιρών,μην τα παρατάς, για την ζωή σου μιλάμε,θα παρατήσεις την ζωή σου; όχι βέβαια !

  Η θετική σκέψη είναι μεταδοτική ακούω, αυτό δεν μπορώ να το πω με σιγουριά καθώς δεν το έχω διασταυρώσει ακόμη, όμως θα πω το άλλο, η θετική σκέψη είναι γυμναστική! όχι δεν κάνουν πουλάκια τα μάτια σου! και άσε κάτω τα σπορτέξ άλλο εννοούσα, η θετική σκέψη είναι για σένα και μονό για σενα,για να ευχαριστήσεις τον εαυτό σου και να αισθάνεσαι εσύ καλύτερα, δεν είναι ανάγκη να ευχαριστήσεις κανέναν με την συμπεριφορά σου,το μυαλό σου θα το γυμνάσεις να σκέφτεται σαν δρομέας, πρέπει να κάνεις καθημερινά την προπόνηση σου, να προσέχεις τι "τρως", να βρεις του ρυθμούς σου,να αγωνίζεσαι και να στοχεύεις την πρωτιά, επέτρεψε όμως και μικρά διαλείμματα και μην υπερφορτώνεις.
Τώρα ξέρω τι θα μου πεις,κρίση! (το βασικό),ο γκόμενος/α που σε έφτυσε (κ αυτό βασικό), η σοκολάτα που έφαγες και δεν θα έχεις μούτρα να βγεις στην παραλία ( αυτό λιγότερο βασικό ), να σου πω εγώ ομως ενα άλλο βασικό; θες δεν θες με το εαυτό σου πρέπει να τα βρεις! γιατί; γιατί μ' αυτόν θα την περάσεις πως να το κάνουμε! εκπαιδεύσου λοιπόν! "γυμνάσου" πήγε νε κόντρα στο κολόκαιρο...και στον επόμενο που θα προσπαθήσει να σε ρίξει πες του "φάε λίγο κόντρα μίζερε"! απόλαυσε το ύφος απορίας και απομακρύνσου με το ύφος νικητή ! ;)

Με αγάπη πάνω απ όλα


 Ε.






Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Μπουγάδα σκέψεων

Σαν η ευαισθησία συναντήσει την αγριότητα μην φοβηθείς,
απ' τις καταβολές του κόσμου αποφασίστηκε, να περπατούν αντάμα.
Αιώνιο ταίρι καταδικασμένο στην εκμηδένιση.
Είναι που αναμετριούνται ισοδύναμες οι τρελές.
Μην ματαιοπονείς να τις συμφιλιώσεις, μέσα σου δεν θα ταιριάξουν ποτέ.
Είναι που η διαδρομή τους είναι κοινή και οι στόχοι τους ίδιοι,
είναι που η αγριότητα επιτίθεται με ορμή και η ευαισθησία με πραότητα.
Αιώνιο ταίρι καταδικασμένο στην εκμηδένιση,
είναι που αναμετριούνται ισοδύναμες οι τρελές.
Και όταν χαθεί ο κουρνιαχτός κ όταν παύσει η μάχη
και μείνεις μόνος να κοιτάς τα απομεινάρια της τίμιας αναμέτρησης..
τότε μόνο θα καταλάβεις γιατί δεν έπρεπε να φοβηθείς,
γιατί ποτέ δεν θα έπρεπε να τις συμφιλιώσεις μέσα σου.

Ε.

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Φαρσοκωμωδία και στις σχολές



Μερικές φορές "φτάνει ο κόμπος στο χτένι" που λέμε και δεν θες πολύ για να κάνεις το μεγάλο μπαμ!


Με αφορμή λοιπόν γεγονότα που εξελίχθησαν σήμερα γράφω κ το παρακάτω κείμενο..
Για προφανείς λόγους δεν θα αναφερθώ σε ονόματα αλλά θα σας μεταφέρω ακριβώς τα γεγονότα σε πρώτο πρόσωπο όπως ακριβώς έγιναν:


"Χθες σε επικοινωνία μου με την γραμματεία της σχολής μου έθεσα το ερώτημα σχετικά με το πότε μπορώ να καταθέσω τα χαρτιά μου για ορκωμοσία, ο υπεύθυνος της γραμματείας με ενημερώνει ότι η υποβολή της αίτησης μπορεί να γίνει άνετα αύριο κ το θέμα λήγει εκεί!.Σήμερα λοιπόν πάω κ μου λένε με προτοφανή απάθεια ότι έπρεπε να τα φέρω χθες κ ότι είμαι εκπρόθεσμη. Αυτό έγινε με πολλούς φοιτητές! εγώ όπως καταλαβαίνετε είμαι φοιτήτρια κ δεν έχω την δυνατότητα να ξαναέρχομαι Θεσσαλονίκη για να ορκιστώ! Αυτή η "prive" ορκωμοσία θα γίνει στις 29 Μαΐου και η ανακοίνωση βγήκε σήμερα 20 Μαΐου !!! η όποια αναφέρει ότι όσοι θέλουν να ορκιστούν 29 να κάνουν τα χαρτιά τους ως τις 19! και επαναλαμβάνω η ανακοίνωση αυτή βγήκε σήμερα 20! δεν ξέρω ποιοι γνώριζαν γ αυτή την ορκωμοσία κ γιατί η γραμματεία δίνει λανθασμένες πληροφορίες,πάντως πρόκειται για αδικία κ μη αναγνώριση των κόπων των δικών μας κ των οικογενειών μας, σας ευχαριστώ πολύ




Το κείμενο φυσικά δεν έχει σκοπό ούτε να κατηγορήσει ούτε να συνετίσει, απλά ίσως να αφυπνίσει κάποιους και να θυμίσει σε κάποιους άλλους πως δεν ει ναι μόνοι.

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Φοιτητής σε ΚΡΙΣΗ !

Φοιτητής σε μια άλλη πόλη ! ανεξαρτησία επιτέλους ! και όλα μοιάζουν ονειρικά!
Όμως στάσου! αν είσαι και εσύ ένας απ τους πολλούς στου οποίους ταιριάζει η φράση "το ταμείον είναι μείον " τότε "welcome to the club"!!!
Δεν είναι καιρός για έξοδα αγαπητοί μου, let's face it! Η καμπάνα της κρίσης έχει χτυπήσει και μας έχει ξεκουφάνει τολμώ να πω.Τι μπορούμε να κάνουμε όμως γι αυτό ;
Όχι να κλάψουμε την μοίρα μας βέβαια!
Ορίστε 5 χιλιοειπωμένα tips ( τα οποία αρνούμαστε πεισματικά να ακολουθήσουμε για κάποιο λόγω) που θα μας βγάλουν ασπροπρόσωπους εν καιρό κρίσης.


1) Συγκάτοικε ο γλυκέ μου συγκάτοικε! Εντάξει το έχουμε παρακάνει λίγο με τις σουπερλουξ-καθόλου φοιτητικές μονοκατοικίες ! βρες ένα φιλαράκι σου ( καλό είναι να μην είναι κάποιος που δεν ξέρεις καθόλου ) και νοικιάστε μαζί ένα σπίτι ! μοιραστείτε τα έξοδα και εξοικονόμησε αρκετά λεφτά μένοντας σε μεγαλύτερο οίκημα.
2) Coffee time ! Οι καφετέριες έχουν πια θησαυρίσει απ τους ατελείωτους φραπέδες που αρέσκεσαι  να καταναλώνεις άπειρες φορές την ημέρα ! Κυπελλάκι και σπιτικό καφεδάκι είναι η λύση, φτιάξε το καφεδάκι σου το πρωί και ξεκίνα την μέρα δυναμικά και χωρίς έξοδα! επίσης αντί να συναντιέστε κάθε μέρα σε καφετέρια πηγαίνετε και σε κανένα σπίτι βρε αδερφέ ! δεν θα πάθετε και τίποτα να πιείτε τον καφέ σας στο σαλόνι,κουζίνα,μπαλκόνι του φίλου σας.
3) ΜΜΜ ! Και όχι δεν πάθαμε τίποτα και μουγκανάμε ! εννοούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς που πολλοί σνομπάραμε ως τώρα λόγω κατοχής "κούρσας" ! όμως οι βενζίνες έφτασαν στα ύψη και δεν είναι καιρός για περιττά έξοδα ! εξοπλίσου με έναν χάρτη συγκοινωνιών της πόλης σου και ξεκίνα...
4) Στην κουζίνα της μαμάς ! Αρπάζουμε το τηλέφωνο και καλούμε την αγαπημένη μας μανούλα ( ή γιαγιά ) και προετοιμαζόμαστε για έναν ατελείωτο μονόλογο σχετικά με το πως φτιάχνει τις διάσημες φακές της ! Τα πιτόγυρα όσο ωραία και να είναι κοστίζουν! ( και παχαίνουν ) οπότε άρχισε να μαγειρεύεις μόνος σου σπίτι και θα δεις μεγάλη διαφορά στα έξοδα σου!
5) Προγραμμάτισε ! Πόσες φορές θα το πούμε; Δεν είναι ανάγκη να αρχίσουμε να ζούμε σαν ασκητές ! όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα, εκδρομούλες,ξενύχτια, γιορτές και κάθε είδους έξοδοι θα τύχουν!  όλα αυτά δεν θα σε βγάλουν εκτός προϋπολογισμού αρκεί να προγραμματίσεις τα έξοδα σου , να γράψεις σε ένα τεφτέρι τι έχεις και τι θες να ξοδέψεις ! τι χρειάζεσαι για τους λογαριασμούς σου ή για να περάσεις την βδομάδα και έχε μαζί σου μόνο τα χρήματα που έχεις την δυνατότητα να ξοδέψεις ( ποτέ παραπάνω )!

Ακολουθώντας τα παραπάνω tips δεν σου υποσχόμαστε πλούτη αγαπητέ φοιτητή αυτά που σου υποσχόμαστε for sure , είναι ότι δεν θα ξαναβρεθείς με 10λεπτά στην τσέπη να φωνάζεις "βοήθεια" στο τηλέφωνο ζητώντας  απ μαμά σου οικονομική ενίσχυση ! enjoy λοιπόν ;)



Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Toxic People alert !!!


Ο "φίλος" απ το δημοτικό, ο γείτονας στο απέναντι σπίτι , ο μακρινός ή στενός συγγενής, ακόμη και ο άγνωστος που τυχαία σκούντηξες στον δρόμο! Όλοι αυτοί μπορούν να ταιριάξουν απόλυτα στο προφίλ ενός τοξικού ανθρώπου.
Όμως ποιοι είναι στην πραγματικότητα αυτοί οι άνθρωποι ; γιατί τους ονομάζουμε τοξικούς;
Με αυτό τον όρο χαρακτηρίζουμε πολύ απλά όλους αυτούς που με μαγικό τρόπο  και μοναδική ικανότητα καταφέρνουν να μας ρίξουν ψυχολογικά κ με πολύ απλά λόγια να μας χαλάσουν την μέρα! 
Ξεχωρίζουν τις περισσότερες φορές σαν την μύγα μες στο γάλα
Η ζηλιάρα κολλητή, ο ανταγωνιστικός συνάδελφος, ο σκυθρωπός γείτονας.
Λειτουργούν συνήθως μόνοι ( δύσκολα θα τους πετύχεις σε ομάδες γιατί ούτε οι ίδιοι δεν μπορούν να ανεχθούν το "είδος" τους) και πολλές φορές ίσως καταφέρουν να καμουφλαριστούν ικανοποιητικά ώστε να δυσκολευτείς στην αναγνώριση τους.
Στοιχεία για να τους εντοπίσεις 
1 ) Δεν σου λένε ποτέ μια καλή κουβέντα ( "αυτό το κούρεμα σε χαλάει , αυτό το φόρεμα σε παχαίνει , αυτό το αμάξι δεν είναι καλό" )
2) Επιμένουν στην άποψη τους (για εσένα!!!;;;) και προσπαθούν να στην επιβάλουν ("έλα τώρα που δεν θες, αφού στο τέλος αυτό θα κάνεις , καλά μην επιμένεις σε πίστεψα τώρα" όλα αυτά πάντα με το απαραίτητο ειρωνικό ύφος ) ! θα στηριχθούν πάνω σε κάτι που τους έχεις εκμυστηρευτεί  ή σε μια αδύναμη στιγμή σου και κάθε τόσο θα στην υπενθυμίζουν.
3) Προσπαθούν πάντα να σε επισκιάσουν ( "καλά ε...έβαψα τα νύχια μου σήμερα και είναι φοβερά, καλά εσύ πως μπορείς να μην τα βάφεις!" ή "εγώ δουλεύω απ τα 18 μου , δεν θα μπορούσα να σπουδάζω ακόμη όπως εσύ" κλπ κλπ  ) μην προσπαθήσεις να υπερασπιστείς την θέση σου, είναι μάταιο να ανταγωνιστείς την επιμονή τους !
4) Μπροστά στους άλλους είναι Παναγίες! και δεν παύουν να σε επευφημούν για να δείξουν πόσο καλοί άνθρωποι είναι !
5) And last but not least ρίχνουν τα λεγόμενα "δολοφονικά βλέμματα"! που δείχνουν χωρίς πολλά τι πραγματικά νιώθουν για σένα !

Αν έστω και ένα απ αυτά ταιριάζει με κάποιον γνωστό σας,φίλο,συγγενή τότε απλά...ΤΡΕΞΤΕ! αποδεδειγμένα δεν μπορείτε να κάνετε πολλά με τους τοξικούς σας φίλους! απλά βγάλτε τους απ την ζωή σας ή περιορίστε όσο πιο πολύ μπορείτε τις επαφές μαζί τους !
Η μη-εποικοδομητική  "κριτική" δεν βοήθησε ποτέ κανέναν αγαπητοί μου... ;)


Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Oh Christmas t(f)ree!


Χριστούγεννα ! Ξέρετε εκείνη η μέρα που πρέπει να έχουμε ξυπνήσει το πρωί αναπηδώντας στο κρεβάτι με ένα χαμόγελο μέχρι τ αυτιά ! να τρέξουμε ξυπόλητοι μέχρι την κουζίνα και να απολαύσουμε το ζεστό κακάο που μας περιμένει στο τραπέζι .έξω χιονίζει και το τζάκι είναι αναμμένο! Το βράδυ ένα μεγάλο χριστουγεννιάτικο τραπέζι με συγγενείς ή φίλους και όλοι μαζί τραγουδάτε περιχαρείς γύρω απ την γεμιστή αχνιστή γαλοπούλα ?
Λίγο αμερικάνικη ταινία ε?
Ε ναι !
Οπότε αγαπητοί μου, που είστε τα Χριστούγεννα μόνοι , άρρωστοι , δουλεύεται , δεν έχετε καμία όρεξη στο φινάλε , μην απογοητεύεστε και μην παρασύρεστε απ το αμερικάνικο χολιγουντιανό όνειρο ! Σαν όλες τις άλλες μέρες του χρόνου και τα Χριστούγεννα παραμένουμε άνθρωποι , με τις παραξενιές μας, τις κακοκεφιές μας και τα προβλήματα μας!Για να μην παρεξηγούμε.. φυσικά και μας χρειάζεται το πνεύμα των εορτών , είναι μια ευκαιρία να περάσουμε καλά και να έρθουμε κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα! Όμως μην φρικάρετε αν δεν είστε όλοι μαζεμένοι γύρω απ το στολισμένο έλατο με τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια να αντηχούν σε όλο το σπίτι και το Λαμπραντόρ της οικογένειας να κοιμάται στα πόδια σας ! 
Ότι και αν μας αρέσει να κάνουμε, είτε αυτό είναι τηλεόραση ,είτε μπαράκι, είτε καλή παρέα με φίλους και οικογένεια ! είναι αυτό που απολαμβάνουμε εμείς περισσότερο και πιστέψτε με αξίζει να το υπερασπιστούμε με νύχια και με δόντια! Αν σβήσουμε λίγο το λανθασμένος φτιαγμένο με τούλι συννεφάκι που μας έχουν δημιουργήσει θα δούμε το πραγματικό νόημα των ημερών.
Τρέξτε λοιπόν σε βουνά,λαγκάδια ή παραλίες! περάστε γιορτές μόνοι, με φίλους ή με οικογένεια ! Βγείτε έξω ή καθίστε σπίτι ! κάντε αυτό που σας γεμίζει! εσάς! όχι τους άλλους! Σβήστε απ το μυαλό σας τις "κονσερβοποιημένες" γιορτές ! και καλά να περάσετε.... ;)