Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Oh Christmas t(f)ree!


Χριστούγεννα ! Ξέρετε εκείνη η μέρα που πρέπει να έχουμε ξυπνήσει το πρωί αναπηδώντας στο κρεβάτι με ένα χαμόγελο μέχρι τ αυτιά ! να τρέξουμε ξυπόλητοι μέχρι την κουζίνα και να απολαύσουμε το ζεστό κακάο που μας περιμένει στο τραπέζι .έξω χιονίζει και το τζάκι είναι αναμμένο! Το βράδυ ένα μεγάλο χριστουγεννιάτικο τραπέζι με συγγενείς ή φίλους και όλοι μαζί τραγουδάτε περιχαρείς γύρω απ την γεμιστή αχνιστή γαλοπούλα ?
Λίγο αμερικάνικη ταινία ε?
Ε ναι !
Οπότε αγαπητοί μου, που είστε τα Χριστούγεννα μόνοι , άρρωστοι , δουλεύεται , δεν έχετε καμία όρεξη στο φινάλε , μην απογοητεύεστε και μην παρασύρεστε απ το αμερικάνικο χολιγουντιανό όνειρο ! Σαν όλες τις άλλες μέρες του χρόνου και τα Χριστούγεννα παραμένουμε άνθρωποι , με τις παραξενιές μας, τις κακοκεφιές μας και τα προβλήματα μας!Για να μην παρεξηγούμε.. φυσικά και μας χρειάζεται το πνεύμα των εορτών , είναι μια ευκαιρία να περάσουμε καλά και να έρθουμε κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα! Όμως μην φρικάρετε αν δεν είστε όλοι μαζεμένοι γύρω απ το στολισμένο έλατο με τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια να αντηχούν σε όλο το σπίτι και το Λαμπραντόρ της οικογένειας να κοιμάται στα πόδια σας ! 
Ότι και αν μας αρέσει να κάνουμε, είτε αυτό είναι τηλεόραση ,είτε μπαράκι, είτε καλή παρέα με φίλους και οικογένεια ! είναι αυτό που απολαμβάνουμε εμείς περισσότερο και πιστέψτε με αξίζει να το υπερασπιστούμε με νύχια και με δόντια! Αν σβήσουμε λίγο το λανθασμένος φτιαγμένο με τούλι συννεφάκι που μας έχουν δημιουργήσει θα δούμε το πραγματικό νόημα των ημερών.
Τρέξτε λοιπόν σε βουνά,λαγκάδια ή παραλίες! περάστε γιορτές μόνοι, με φίλους ή με οικογένεια ! Βγείτε έξω ή καθίστε σπίτι ! κάντε αυτό που σας γεμίζει! εσάς! όχι τους άλλους! Σβήστε απ το μυαλό σας τις "κονσερβοποιημένες" γιορτές ! και καλά να περάσετε.... ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου