Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Γιατί ποτέ δεν θα κερδίσουμε μια διαφωνία με την μητέρα μας!


Μάνα είναι μόνο μια !!! εντάξει το δέχομαι..
Και όχι μόνο το δέχομαι αλλά το επικροτώ κιόλας μιας και τυχαίνει και εγώ να είμαι απ τα άτομα που πολλοί θα ονόμαζαν "μαμμόθρεφτο" ( όχι πολύ, για να μην παρεξηγούμαι :p )
Το ερώτημα που μου έχει δημιουργηθεί τώρα τελευταία και με τριβελίζει όλο και πιο συχνά είναι το εξής απλό! ( εντάξει και από προσωπική εμπειρία το παραδέχομαι χεχε )"Γιατί δεν θα κερδίσουμε ποτέ μια διαφωνία με την μάνα μας ;" και εννοώ πραγματικά να την κερδίσουμε ε...όχι χαζομάρες!

Μετά από μεγάλη σκέψη και συνδιάσκεψη με συγγενείς , φίλους και γνωστούς κατέληξα στα εξής απλά 5 συμπεράσματα που σας παραθέτω.
 
1) Πρώτο και καλύτερο...Παίζει το χαρτί "γιατί το λέω εγώ" οπότε το δίκιο σου το έχασες μην το ψάχνεις. ( αφού το λέει εκείνη ντε..)
2) Αν η συζήτηση τείνει να πάει προς το μέρος σου , θα την διακόψει με κάποιο τρόπο και θα σου κρατήσει "μούτρα" ,μέχρι να αισθανθείς άσχημα που μάλωσες με την γλυκιά μανούλα ( άκαρδε !!! ) και να της ζητήσεις συγνώμη ( ούτε εσύ ξέρεις γιατί ε; πες συγνώμη τώρα και μην μιλάς )
3) Μπορεί πάντα να βάλει τα κλάματα γιατί ο θεός της έδωσε τέτοιο παιδί, που δεν την εκτιμά και δεν την σέβεται αλλά πάνω απ όλα δεν την ακούει ! ( εκείνη που χαράμισε τα νιάτα της, φίλησε κατουρημένες ποδιές, κόλλησε ανεμοβλογιά εξαιτίας σου κλπ κλπ ) οπότε νιώσε και τύψεις τώρα...για το σωστό της άποψης σου πάλι, ούτε συζήτηση, κλάψε το !
4) Έχει υποστήριξη! Τι τον παντρεύτηκε τον πατέρα σου εξάλλου ; για να δημιουργήσουν μαζί την dream team ! Σε ακραίες περιπτώσεις πάντα μπορεί να στραφεί στο έτερον της ήμισυ και να βρει συμπαράσταση ( σίγουρα θα βρει...dream team λέμε ) οπότε εκεί που είχες να κάνεις με έναν, τώρα ουπς! να και ο δεύτερος. Τρέξε να κρυφτείς !!!  ( αυτός ο κανόνας δεν ισχύει σε περιπτώσεις που διαφωνεί με τον στύλο του σπιτιού γιατί τότε η ομάδα στήριξης είσαι εσύ )
5 ) Και τέλος ! η μάνα έχει πάντα δίκιο γιατί απλά είναι η μάνα σου βρε!!!...θέλει το καλό σου ! και τα λέει όλα αυτά γιατί σε αγαπάει ( πως να διαφωνήσεις σε αυτό τώρα). Μην είσαι αντιδραστικός και κάνεις το αντίθετο για να της πας κόντρα ! ( τι εννοείς δεν το κάνεις γι αυτό και έχεις και εσύ την γνώμη σου ; μην βγάζεις γλώσσα! )

Μπορείς να πας προετοιμασμένος με μια τσάντα επιχειρήματα, όμως έχεις ήδη χάσει ! το ξέρεις καλά φίλε μου. Στο συγκεκριμένο θέμα η φύση σου έδειξε το σκληρό της πρόσωπο, δέξου το τώρα που είναι νωρίς και μετρίασε τις απώλειες ( ένα "μανούλα" , ένα γλυκό φιλί  ή το αγαπημένο μου , ένα "βλέμμα-κουτάβι" πάντα πιάνουν και ζεσταίνουν την καρδιά της ). Μάνα είναι μόνο μια και δεν έχει άλλη στο τέλος τέλος ! οπότε...υπομονή και επιμονή!


Βέβαια το κείμενο έχει καθαρά χιουμοριστικό σκοπό και φυσικά όχι να τσαντίσει τις αξιολάτρευτες μανούλες ( θεός φυλάξει ) που τόσο αγαπάμε και αρεσκόμαστε να πειράζουμε ! ;)
Υ.Γ για το "βλέμμα-κουτάβι " απλά ρίξτε μια καλή ματιά στον σκύλο σας ( ή του γείτονα ) όταν έχει κάνει ζημιά ! δύσκολο να του αντισταθείτε ε ; αυτό το βλέμμα θέλουμε να πετύχουμε, πολλές πρόβες στον καθρέφτη του μπάνιου λοιπόν )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου