Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Μπουγάδα νο.2




Μην αγαπάς πιο πολύ τους ανθρώπους,
όχι πιο πολύ απ όσο μπορείς ν αντέξεις,
όχι πιο πολύ απ όσο μπορούν ν αντέξουν αυτοί.

Η μετριότητα είναι η ιδανική φωλιά,
αρκετά ζεστή,αρκετά βολική, αρκετά βέβαιη,
κούρνιασε λοιπόν στην αρκετοσυνη σου εσύ,
κ' ας βολευτώ και γω,
έχω βαρεθεί εξάλλου.

Οσμίσου τον αέρα,είναι η αλλαγή,
τώρα καλή ή κακή θα μου το πεις εσύ,
εγώ έχω μάθει πια να μην αντιστέκομαι στις αλλαγές
όσο τις παλεύεις τόσο σου σκίζουν τις σάρκες.

Βολέψου εσύ, να βολευτώ και γω επιτέλους!
Όσο πιο πολύ με σκουντάς για να ξυπνήσω τόσο πονάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου