Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Άνεργοι κ ωραίοι



Ανοίγεις τον Firefox ( αν ανοίγεις τον explorer ακόμη παρακαλώ μην συνεχίσεις την ανάγνωση ) και κλικάρεις την συνηθισμένη μηχανή αναζήτησης εργασίας που σχεδόν εδώ και ένα χρόνο τώρα φιγουράρει στα αγαπημένα σου, στέλνεις 5-6 βιογραφικά ρουτίνας, κλείνεις το υπολογιστή και τώρα περιμένεις... την έκανες την προσπάθεια σου και σήμερα.

Όλα αυτά ακούγονται πολύ οικεία ε ;

Χωρίς αμφιβολία είμαστε μια γενιά που μαθαίνει πάλι να ζει  η ανεργία αποτελεί πια μια κατάσταση εδραιωμένη για τα καλά στην καθημερινότητα μας. Δεν έχουμε πολλά , είμαστε ευχαριστημένοι με τα λίγα, ξέρουμε ότι δεν θα αποκτήσουμε πολλά, ξέρουμε να ζούμε με τα λίγα !
Έχουμε θυσιάσει πτυχία,ξένες γλώσσες,χρόνια μόρφωσης για το κάτι καλύτερο! στον βωμό του προσωρινού μισθού των 400 ευρώ στην θέση του ντελιβερά ! και πραγματικά τι να κάνεις ; αυτό που μπορείς !
Όμως φυσικά και δεν έκατσα να γράψω όλα τα παραπάνω χωρίς λόγο.
Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια παρατήρηση.
Εμείς που δεν έχουμε δουλειά, εμείς που θυσιάζουμε όνειρα και προσδοκίες , εμείς που ακροβατούμε μεταξύ φθοράς κ αφθαρσίας στην Ελλάδα του σήμερα, εμείς είμαστε εν τέλη αυτοί που βρίσκουμε και λύσεις, που περνάμε καλά ακόμη και με ελάχιστα, που χαμογελάμε σε πείσμα των καιρών πιο συχνά! κόντρα στην "εθνική κατάθλιψη" !
Δεν είναι φοβερό ; όταν μέσα στην κακοκαιρία βρεις αυτούς τους ανθρώπους που κρατάνε ακόμη ομπρέλες,όσο και αν τις έχει ταλαιπωρήσει ο καιρός! τρέχεις κοντά τους να προστατευτείς απ την μανία της φύσης ! Καταλαβαίνεις πόσο δυνατή είναι η ευεργετική επίδραση τους , παίρνεις λίγο απ το κουράγιο τους, χαμογελάς! Τώρα, όσο ποτέ καταλαβαίνει ότι το "μαζί" υπάρχει γύρω σου, επιβιώνει , θέλεις να γίνεις και εσύ μέρος του. Πως συνδέονται όλα αυτά με την δουλειά ; φυσικά και συνδέονται ! όλα ξεκινάν από εκεί και περικλείουν τις πτυχές τις καθημερινότητας μας!

Και γιατί γράφω όλες αυτές τις φιλοσοφικές αρλούμπες ; "γιατί μπορώ" θα λέγαν μερικοί! "γιατί έχεις την πολυτέλεια" θα λέγαν άλλοι ! Ενστερνίζομαι και τις δύο απόψεις και θα συμπληρώσω "γιατί πιστεύω"! , από μας ξεκινάει η αλλαγή , καλή ή κακή ! επιλέγουμε να χαμογελάσουμε ή επιλέγουμε να κατσουφιάσουμε! και οι δύο αυτές επιλογές θα επηρεάσουν τους γύρω μας!  ! είναι πραγματικά καταπληκτικό ! επιλέγουμε! επιλέγουμε πως θέλουμε να επηρεάσουμε τελικά ; θετικά ή αρνητικά ;
Το ερώτημα τις χρονιάς φίλοι μου ! Και σας αφήνω εδώ...
:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου