Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Φαρσοκωμωδία και στις σχολές



Μερικές φορές "φτάνει ο κόμπος στο χτένι" που λέμε και δεν θες πολύ για να κάνεις το μεγάλο μπαμ!


Με αφορμή λοιπόν γεγονότα που εξελίχθησαν σήμερα γράφω κ το παρακάτω κείμενο..
Για προφανείς λόγους δεν θα αναφερθώ σε ονόματα αλλά θα σας μεταφέρω ακριβώς τα γεγονότα σε πρώτο πρόσωπο όπως ακριβώς έγιναν:


"Χθες σε επικοινωνία μου με την γραμματεία της σχολής μου έθεσα το ερώτημα σχετικά με το πότε μπορώ να καταθέσω τα χαρτιά μου για ορκωμοσία, ο υπεύθυνος της γραμματείας με ενημερώνει ότι η υποβολή της αίτησης μπορεί να γίνει άνετα αύριο κ το θέμα λήγει εκεί!.Σήμερα λοιπόν πάω κ μου λένε με προτοφανή απάθεια ότι έπρεπε να τα φέρω χθες κ ότι είμαι εκπρόθεσμη. Αυτό έγινε με πολλούς φοιτητές! εγώ όπως καταλαβαίνετε είμαι φοιτήτρια κ δεν έχω την δυνατότητα να ξαναέρχομαι Θεσσαλονίκη για να ορκιστώ! Αυτή η "prive" ορκωμοσία θα γίνει στις 29 Μαΐου και η ανακοίνωση βγήκε σήμερα 20 Μαΐου !!! η όποια αναφέρει ότι όσοι θέλουν να ορκιστούν 29 να κάνουν τα χαρτιά τους ως τις 19! και επαναλαμβάνω η ανακοίνωση αυτή βγήκε σήμερα 20! δεν ξέρω ποιοι γνώριζαν γ αυτή την ορκωμοσία κ γιατί η γραμματεία δίνει λανθασμένες πληροφορίες,πάντως πρόκειται για αδικία κ μη αναγνώριση των κόπων των δικών μας κ των οικογενειών μας, σας ευχαριστώ πολύ




Το κείμενο φυσικά δεν έχει σκοπό ούτε να κατηγορήσει ούτε να συνετίσει, απλά ίσως να αφυπνίσει κάποιους και να θυμίσει σε κάποιους άλλους πως δεν ει ναι μόνοι.

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Φοιτητής σε ΚΡΙΣΗ !

Φοιτητής σε μια άλλη πόλη ! ανεξαρτησία επιτέλους ! και όλα μοιάζουν ονειρικά!
Όμως στάσου! αν είσαι και εσύ ένας απ τους πολλούς στου οποίους ταιριάζει η φράση "το ταμείον είναι μείον " τότε "welcome to the club"!!!
Δεν είναι καιρός για έξοδα αγαπητοί μου, let's face it! Η καμπάνα της κρίσης έχει χτυπήσει και μας έχει ξεκουφάνει τολμώ να πω.Τι μπορούμε να κάνουμε όμως γι αυτό ;
Όχι να κλάψουμε την μοίρα μας βέβαια!
Ορίστε 5 χιλιοειπωμένα tips ( τα οποία αρνούμαστε πεισματικά να ακολουθήσουμε για κάποιο λόγω) που θα μας βγάλουν ασπροπρόσωπους εν καιρό κρίσης.


1) Συγκάτοικε ο γλυκέ μου συγκάτοικε! Εντάξει το έχουμε παρακάνει λίγο με τις σουπερλουξ-καθόλου φοιτητικές μονοκατοικίες ! βρες ένα φιλαράκι σου ( καλό είναι να μην είναι κάποιος που δεν ξέρεις καθόλου ) και νοικιάστε μαζί ένα σπίτι ! μοιραστείτε τα έξοδα και εξοικονόμησε αρκετά λεφτά μένοντας σε μεγαλύτερο οίκημα.
2) Coffee time ! Οι καφετέριες έχουν πια θησαυρίσει απ τους ατελείωτους φραπέδες που αρέσκεσαι  να καταναλώνεις άπειρες φορές την ημέρα ! Κυπελλάκι και σπιτικό καφεδάκι είναι η λύση, φτιάξε το καφεδάκι σου το πρωί και ξεκίνα την μέρα δυναμικά και χωρίς έξοδα! επίσης αντί να συναντιέστε κάθε μέρα σε καφετέρια πηγαίνετε και σε κανένα σπίτι βρε αδερφέ ! δεν θα πάθετε και τίποτα να πιείτε τον καφέ σας στο σαλόνι,κουζίνα,μπαλκόνι του φίλου σας.
3) ΜΜΜ ! Και όχι δεν πάθαμε τίποτα και μουγκανάμε ! εννοούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς που πολλοί σνομπάραμε ως τώρα λόγω κατοχής "κούρσας" ! όμως οι βενζίνες έφτασαν στα ύψη και δεν είναι καιρός για περιττά έξοδα ! εξοπλίσου με έναν χάρτη συγκοινωνιών της πόλης σου και ξεκίνα...
4) Στην κουζίνα της μαμάς ! Αρπάζουμε το τηλέφωνο και καλούμε την αγαπημένη μας μανούλα ( ή γιαγιά ) και προετοιμαζόμαστε για έναν ατελείωτο μονόλογο σχετικά με το πως φτιάχνει τις διάσημες φακές της ! Τα πιτόγυρα όσο ωραία και να είναι κοστίζουν! ( και παχαίνουν ) οπότε άρχισε να μαγειρεύεις μόνος σου σπίτι και θα δεις μεγάλη διαφορά στα έξοδα σου!
5) Προγραμμάτισε ! Πόσες φορές θα το πούμε; Δεν είναι ανάγκη να αρχίσουμε να ζούμε σαν ασκητές ! όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα, εκδρομούλες,ξενύχτια, γιορτές και κάθε είδους έξοδοι θα τύχουν!  όλα αυτά δεν θα σε βγάλουν εκτός προϋπολογισμού αρκεί να προγραμματίσεις τα έξοδα σου , να γράψεις σε ένα τεφτέρι τι έχεις και τι θες να ξοδέψεις ! τι χρειάζεσαι για τους λογαριασμούς σου ή για να περάσεις την βδομάδα και έχε μαζί σου μόνο τα χρήματα που έχεις την δυνατότητα να ξοδέψεις ( ποτέ παραπάνω )!

Ακολουθώντας τα παραπάνω tips δεν σου υποσχόμαστε πλούτη αγαπητέ φοιτητή αυτά που σου υποσχόμαστε for sure , είναι ότι δεν θα ξαναβρεθείς με 10λεπτά στην τσέπη να φωνάζεις "βοήθεια" στο τηλέφωνο ζητώντας  απ μαμά σου οικονομική ενίσχυση ! enjoy λοιπόν ;)