Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ξεκινάμε

Δεν ξέρω από που να αρχίσω , ποτέ δεν ήξερα ! Ούτε που ακριβώς να σταματήσω..πάντα με συνέπαιρνε η στιγμή, είτε καλή είτε κακή με οδηγεί από μόνη της !
Ακόμη και τώρα, μένω να ακούω μουσική και να γράφω αυτές τις αράδες, χωρίς να είμαι σίγουρη γιατί το κάνω.
Μια ακόμη προσωπική δοκιμή θαρρώ.
Σαν όλες τις άλλες.
Θα προσπαθήσω να μείνω πιστή στο νέο μου "ατόπημα"
και ο καιρός θα δείξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου