Ο "φίλος" απ το δημοτικό, ο γείτονας στο απέναντι σπίτι , ο μακρινός ή στενός συγγενής, ακόμη και ο άγνωστος που τυχαία σκούντηξες στον δρόμο! Όλοι αυτοί μπορούν να ταιριάξουν απόλυτα στο προφίλ ενός τοξικού ανθρώπου.
Όμως ποιοι είναι στην πραγματικότητα αυτοί οι άνθρωποι ; γιατί τους ονομάζουμε τοξικούς;
Με αυτό τον όρο χαρακτηρίζουμε πολύ απλά όλους αυτούς που με μαγικό τρόπο και μοναδική ικανότητα καταφέρνουν να μας ρίξουν ψυχολογικά κ με πολύ απλά λόγια να μας χαλάσουν την μέρα!
Ξεχωρίζουν τις περισσότερες φορές σαν την μύγα μες στο γάλα
Η ζηλιάρα κολλητή, ο ανταγωνιστικός συνάδελφος, ο σκυθρωπός γείτονας.
Λειτουργούν συνήθως μόνοι ( δύσκολα θα τους πετύχεις σε ομάδες γιατί ούτε οι ίδιοι δεν μπορούν να ανεχθούν το "είδος" τους) και πολλές φορές ίσως καταφέρουν να καμουφλαριστούν ικανοποιητικά ώστε να δυσκολευτείς στην αναγνώριση τους.
Στοιχεία για να τους εντοπίσεις
1 ) Δεν σου λένε ποτέ μια καλή κουβέντα ( "αυτό το κούρεμα σε χαλάει , αυτό το φόρεμα σε παχαίνει , αυτό το αμάξι δεν είναι καλό" )
2) Επιμένουν στην άποψη τους (για εσένα!!!;;;) και προσπαθούν να στην επιβάλουν ("έλα τώρα που δεν θες, αφού στο τέλος αυτό θα κάνεις , καλά μην επιμένεις σε πίστεψα τώρα" όλα αυτά πάντα με το απαραίτητο ειρωνικό ύφος ) ! θα στηριχθούν πάνω σε κάτι που τους έχεις εκμυστηρευτεί ή σε μια αδύναμη στιγμή σου και κάθε τόσο θα στην υπενθυμίζουν.
3) Προσπαθούν πάντα να σε επισκιάσουν ( "καλά ε...έβαψα τα νύχια μου σήμερα και είναι φοβερά, καλά εσύ πως μπορείς να μην τα βάφεις!" ή "εγώ δουλεύω απ τα 18 μου , δεν θα μπορούσα να σπουδάζω ακόμη όπως εσύ" κλπ κλπ ) μην προσπαθήσεις να υπερασπιστείς την θέση σου, είναι μάταιο να ανταγωνιστείς την επιμονή τους !
4) Μπροστά στους άλλους είναι Παναγίες! και δεν παύουν να σε επευφημούν για να δείξουν πόσο καλοί άνθρωποι είναι !
5) And last but not least ρίχνουν τα λεγόμενα "δολοφονικά βλέμματα"! που δείχνουν χωρίς πολλά τι πραγματικά νιώθουν για σένα !
Αν έστω και ένα απ αυτά ταιριάζει με κάποιον γνωστό σας,φίλο,συγγενή τότε απλά...ΤΡΕΞΤΕ! αποδεδειγμένα δεν μπορείτε να κάνετε πολλά με τους τοξικούς σας φίλους! απλά βγάλτε τους απ την ζωή σας ή περιορίστε όσο πιο πολύ μπορείτε τις επαφές μαζί τους !
Η μη-εποικοδομητική "κριτική" δεν βοήθησε ποτέ κανέναν αγαπητοί μου... ;)
Η μη-εποικοδομητική "κριτική" δεν βοήθησε ποτέ κανέναν αγαπητοί μου... ;)






