Άκου να δεις παιδάκι μου και δεν θα στο ξαναπώ! εμείς οι άνθρωποι εξελισσόμαστε, συνεχώς και αδιαλείπτως! Η παγίδα απλά είναι,πως η εξέλιξη είναι δύο κατευθύνσεων, ασανσέρ! σε πάει πάνω και κάτω! εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις πιο κουμπί θα πατήσεις, σε ποιόν όροφο θέλεις να βγείς; Πάτα το ρετιρέ και όχι το υπόγειο αν θες την γνώμη μου. Πήγαινε κόντρα στην μανία τον καιρών,μην τα παρατάς, για την ζωή σου μιλάμε,θα παρατήσεις την ζωή σου; όχι βέβαια !
Η θετική σκέψη είναι μεταδοτική ακούω, αυτό δεν μπορώ να το πω με σιγουριά καθώς δεν το έχω διασταυρώσει ακόμη, όμως θα πω το άλλο, η θετική σκέψη είναι γυμναστική! όχι δεν κάνουν πουλάκια τα μάτια σου! και άσε κάτω τα σπορτέξ άλλο εννοούσα, η θετική σκέψη είναι για σένα και μονό για σενα,για να ευχαριστήσεις τον εαυτό σου και να αισθάνεσαι εσύ καλύτερα, δεν είναι ανάγκη να ευχαριστήσεις κανέναν με την συμπεριφορά σου,το μυαλό σου θα το γυμνάσεις να σκέφτεται σαν δρομέας, πρέπει να κάνεις καθημερινά την προπόνηση σου, να προσέχεις τι "τρως", να βρεις του ρυθμούς σου,να αγωνίζεσαι και να στοχεύεις την πρωτιά, επέτρεψε όμως και μικρά διαλείμματα και μην υπερφορτώνεις.
Τώρα ξέρω τι θα μου πεις,κρίση! (το βασικό),ο γκόμενος/α που σε έφτυσε (κ αυτό βασικό), η σοκολάτα που έφαγες και δεν θα έχεις μούτρα να βγεις στην παραλία ( αυτό λιγότερο βασικό ), να σου πω εγώ ομως ενα άλλο βασικό; θες δεν θες με το εαυτό σου πρέπει να τα βρεις! γιατί; γιατί μ' αυτόν θα την περάσεις πως να το κάνουμε! εκπαιδεύσου λοιπόν! "γυμνάσου" πήγε νε κόντρα στο κολόκαιρο...και στον επόμενο που θα προσπαθήσει να σε ρίξει πες του "φάε λίγο κόντρα μίζερε"! απόλαυσε το ύφος απορίας και απομακρύνσου με το ύφος νικητή ! ;)
Με αγάπη πάνω απ όλα
Ε.
