Μερικές φορές "φτάνει ο κόμπος στο χτένι" που λέμε και δεν θες πολύ για να κάνεις το μεγάλο μπαμ!
Με αφορμή λοιπόν γεγονότα που εξελίχθησαν σήμερα γράφω κ το παρακάτω κείμενο..
Για προφανείς λόγους δεν θα αναφερθώ σε ονόματα αλλά θα σας μεταφέρω ακριβώς τα γεγονότα σε πρώτο πρόσωπο όπως ακριβώς έγιναν:
"Χθες σε επικοινωνία μου με την γραμματεία της σχολής μου έθεσα το ερώτημα σχετικά με το πότε μπορώ να καταθέσω τα χαρτιά μου για ορκωμοσία, ο υπεύθυνος της γραμματείας με ενημερώνει ότι η υποβολή της αίτησης μπορεί να γίνει άνετα αύριο κ το θέμα λήγει εκεί!.Σήμερα λοιπόν πάω κ μου λένε με προτοφανή απάθεια ότι έπρεπε να τα φέρω χθες κ ότι είμαι εκπρόθεσμη. Αυτό έγινε με πολλούς φοιτητές! εγώ όπως καταλαβαίνετε είμαι φοιτήτρια κ δεν έχω την δυνατότητα να ξαναέρχομαι Θεσσαλονίκη για να ορκιστώ! Αυτή η "prive" ορκωμοσία θα γίνει στις 29 Μαΐου και η ανακοίνωση βγήκε σήμερα 20 Μαΐου !!! η όποια αναφέρει ότι όσοι θέλουν να ορκιστούν 29 να κάνουν τα χαρτιά τους ως τις 19! και επαναλαμβάνω η ανακοίνωση αυτή βγήκε σήμερα 20! δεν ξέρω ποιοι γνώριζαν γ αυτή την ορκωμοσία κ γιατί η γραμματεία δίνει λανθασμένες πληροφορίες,πάντως πρόκειται για αδικία κ μη αναγνώριση των κόπων των δικών μας κ των οικογενειών μας, σας ευχαριστώ πολύ
Το κείμενο φυσικά δεν έχει σκοπό ούτε να κατηγορήσει ούτε να συνετίσει, απλά ίσως να αφυπνίσει κάποιους και να θυμίσει σε κάποιους άλλους πως δεν ει ναι μόνοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου